Rabu, 26 September 2012

kehilangan .

selamat malam :) sehad ? maklum lah kan hujan hujan ny . mana taw ada yang tak sehad kan :) well hujan 2 3 hari ny sat hujan sat berhenti . time nak p skola hujan , time balik skola hujan , time nak p amik adek balik skolah hujan , time hantaq adek iqra hujan  . men hujan sedia .. tengok tajuk ? KEHILANGAN ? hilang kucing ? hilang lembu ? hilang benda ? hilang orang ? YESS !!  hilang orang :) orang yang kita sayang :') , FAHAM ? okey , orang tu dah tak lagy bersama gelak ketawa bersama , menangis bersama , gumbira bersama , sedih bersama ! im not felling well  okey :) sadis betoi . tambah dengan dengar lagu kehilangan pulak an . hurhhh , hanya allah yang tahu perasaan acano sekarang ny . tapy aku tetap aku :) aku tetap happy , tetap senyum walau hati menyebik jaa :) normal la weyy ... aku tetap aku la  bro :) relaks okey . cool taw :) before this layan je lagu dekat atas tu :* 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan