Ahad, 4 Mac 2012

n0 title again :P

 
    assalammualaikum , sehadkah anda ? well lama dah x update kan.. lama dah tiggalkan blog ny sebab tak taw benda apa yang nak d update n x dak m0od langsung nak buka blog dah sekarang .. aku baru perasaan bl0g dah lain sikit ! kenapakah ? hanya aku sajaa yang taw


  malam ny terasa nak update tapy x dak tajuk ? boleyh ?? :p
minggu ny bermula lah exam aku buat pertama kali bagi f0rm 5 ..
senang ja . *pecah 0tak kot .. soalan cikgu bukan buat tapy semua daerah kulim samaa..PPD yang buat kali ny .. lepas exam ny merdeka lah aku seminggu .. beshnya .. aku nak duduk kampung .. tenangkan hati n perasaan . nak jaga baby baru .. anak sepupu aku
duk sini x dak apa yang menarik , hidup pun asyik terfikir benda yang sama orang yang samaa..sampai bila kan nak hidup macam ny ..asyik teringatkan 0rang tu jaa 24 jam..orang tuh tah ingat aku ka tak ? whatever laa.. tapy bila terjumpa dengan 0rang tu kan jantung aku macam nak luruh jaa..pasaipa x taw..ketaq gilaa..kalau buleyh x mau jumpa langsung k0t .. setiap kali terserempak mesti jantung ny dup dap dup dap.. hanya tuhan ja yang taw apa yang aku rasa time tu .. status single aku pun semakin hari semakin bertambah .. hari ni dah mas0k 39 hari .. lama ouh >,<  insyallah aku nak kekalkan status single ny sampai bila bila .. tak pun sampai aku dah jumpa teman hidup semati aku

okey laa..membebel panjang panjang bukan ada yang nak baca sangat .. yang pasti t0long d0akan yang terbaik untuk aku jawab exam kali ny .. kali ny f0kus sikit daripada yang lepas lepas .. amin
chaiy0ok chaiy00okk (:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan