Sabtu, 4 Februari 2012

assalammualaikum.. :)

okey entry aku kali ny tanpa tajuk .. bule macam tu ?? ehh , bl0g aku suka aku la kann.. okeyy sebelum terlupa harini 5.2.2012 sebelum terlambat nak ucap salam maulidur rasul kepada seluruh umat islam di malaysia ...penat 0uchh aku p belarak taman mahsuri vs taman lagenda pagy tdy .. 0key aku tipu ..aku xp pun..ayah aku sorang ja yang p pgy tdyy .. hmm.. aku update lagi kan..0keyy !! nak bgtaw aku b0ring buhsan.. xtaw nak buat apa..jady aku keja nak tekan tekan jaa.. terutamanya buhsan sebab tep0n aku sekarang dia asyik membisu jaa..xdak sapa msg aku.. setiap hary membisu..kalau tidak sebelum2 ny dengaq jugak kan msg call bagai...dulu tepon aku laa duk hingaqq..sekarang membisu x mau mau..0keyy .. aku rindu s0me0ne ..aku x taw kenapa tetiba teringat some0ne kan..aku rindu gelak ketawa some0ne ,  aku rindu saat melawak merapu dengan diaa , aku  rindu nak pujuk dia bila dia marah 0r merajuk dengan akuu , aku rindu nak keluaq nak sembang merapu merapu dengan dia ..sumpah weyh aku teramat rindu dengan semua tuu..aku selalu mimpi diaa..pasaipa x taw .. mimpi yang besh besh pulak ouchh..ad0iii ..hampa ada  ?? haha
kalau bule nak p depan dia berdiri depan dia nak menjerit depan dia yang aku miss dia gyla gyla vavi .. okey , aku taw benda tu x kan penah terjady kan..xpela yang penting aku dah luahkan apa yang aku rasa dekat hampa..berapa banyak bintang dilangit macam tu la rindu aku n sayang aku kat diaa.. x terkira kan..sapa yang kira tu dia gylaa laa.. oke bye :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan