Selasa, 31 Januari 2012

n0 title ;P

hyepp :) assalammualaikum

hampa tengok kat atas tu n0 title kann..jady time ny aku nak merapu bagai nak exercise jari jemari ni haa menari atas keyboard ..lama dah x menari ny haa..malam ni dia nk mulakan balik aktiviti yang dah lama beno tinggalnye :)

sejak bemenjak ny kan rasa hidup ny sunyi sangat kenapa x taw haa??
x macam selalu pon .. balik sek0lah then buat apa yang pat0t pastu p sekolah balik jam 3.30 petang..tepat 5.50 kuar g amik adekk pastu balik..xdak dah nak jadi jpj taman yang tidak bertauliahh..keja tu suma aku dah pas dekat kawan kawan :") ..buat apa kan perabis minyak m0t0 merendek sana sini..dulu rajin jugak petang petang kuar..sekarang seminggu sekali nak kuar dengan kawan pun payah..ahad pun jarang kuar g pekan..duk rumah kan bag0s..(bek la k0n0nnye)haha..
malam pun buat keja sekolah pastu pkoi 10.00 aku date laa dengan tep0n aku ..haha..#aku tipu ja # date dengan katil la ..katil la ny selalu panggil awai jee..letih k0wt weyh..atas puk0i 10.30 taubat dah lelap sampai kl dah kot aku rasa..henset p0n dah x amik peduli dah..dengar bunyi p teng0k..kalau x dengar bunyi apa apa lantak laa dia duk situ..dulu pantang henset bunyi begedik p tengok..n0w x amik kisah dah..serius cakap :P ..kenapa ?? aku pun xtaw laa...haishhh..b0ring tahap gaban kowt..
nak wat cena kan ...terpaksa biasakan laa..xdak yang sudi nak layan dah la ni :"( ..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan